chovná stanice ušlechtilých morčátek US Teddy a Skinny


Hodná paní z Mladé Boleslavy

04.03.2015 13:41

Včera večer mi volala moc hodná paní H. z M.B. ,že moje 2 holčičky z vrhu CH- CHANEL a CHARLIE málem skončily v útrobách plazů je mi z toho ještě teď špatně, protože pán co si je kupoval pro své děti tvrdil jak se o ně bude starat. Ani né po 2 měsíců se jich takovým způsobem chtěl zbavit. Ani se neobtěžoval se mi ozvat. Vím ,že morče je pouze hlodavec ,ale každý zodpovědný chovatel ví co stojí péče odchovat zdravá miminka ( pokud je přikrmujete,podáváte vitamíny) co stojí preventivní péče všech chovanců ať antiparazitální či antomykózní přípravky a to pominu rozmanitou stravu atd...  Každým porodem riskujete svou samičku zda vše zvládne a pak se dovíte toto...... Jsem opravdu znechucena a nevím zda pokračovat v chovu. Na druhou stranu jsem šťastná ,že moje holky paní H. zachránila a jsou právě u ní. Přeji všem aby se jim spolu dobře žilo.

—————

Zpět